Premi Emprenedoria Social "la Caixa"

Associació Ajudam Predegent ha estat seleccionada pel Programa d'Emprenedoria Social 2015 d'Obra Social "La Caixa" que ofereix recolzament a emprenedors que amb una activitat econòmica sostenible busquem generar impacte social.

Al voltant de 300 empreses socials de nova creació, de creació jove o entitats amb línia de negoci han presentar la sol·licitud. De les 88 escollides a la primera fase d’ entrevistes, 30  han defensat el seu projecte davant del Tribunal final responsable d’ escollir els 20 projectes finalistes d’ empresa social.

Els 20 projectes seleccionats compten amb suport econòmic per finançar les primeres despeses d'inversió;  formació específica centrada en la gestió i direcció d'empreses socials impartida per  IESE Business School; acompanyament estratègic i jurídic amb mentoria professional i incorporació a la xarxa D'EMPRENEDORS SOCIALS DE LA CAIXA.

Associació Ajudam forma part dels 20 finalistes amb el seu nou projecte MIRA, PENSA, RECORDA un nou repte que encetem amb molta il·lusió. Continuem treballant per millorar la qualitat de vida de les persones amb Deteriorament Cognitiu i la de les seves famílies, intentem fer-ho amb teràpies innovadores i de qualitat i ara volem fer-ho també amb materials adients que ens ajudin a treballar aquesta estimulació a partir de la història natural de les pròpies persones.

Ja estem en marxa!! I desprès d’una setmana intensa, volem expressar-vos el nostre més profund agraïment a totes aquelles persones i entitats que ens acompanyeu en el nostre dia a dia, els que penseu en nosaltres i els que sempre sou. Moltes gràcies.