Associació Ajudam-Predegent inicia la seva activitat a l’ any 2007 amb la missió de millorar la qualitat de vida de les persones que pateixen deteriorament cognitiu lleu i la dels seus cuidadors. Amb teràpies no farmacològiques ajudem als pacients i familiars a treballar l’estimulació cognitiva des de nivells diferents (motor, psíquic i cognitiu) i àrees molt diverses que permeten mantenir a les persones en contacte amb el seu entorn quotidià, afavorir les relacions socials, potenciar l’ autonomia i autoestima per enfortint la seva autoconfiança i motivació.

Treballar de forma activa en fases molt inicials de la malaltia afavoreix alentir la seva progressió i mantenir les capacitats físiques.

La nostra metodologia es basa en un sistema de treball dinàmic, amb capacitat d’ innovació i cohesionat amb els recursos del propi territori que és útil en la malaltia però també per a grups de gent gran que busquen potenciar un envelliment saludable.

Els nostres valors:

• Participem de forma activa en programes d’ envelliment saludable.
  • Potenciem a les persones per sobre de les dificultats de la malaltia.
  • Acompanyem als pacients i famílies de forma continuada no amb intervencions aïllades.
  • Evolucionem amb els nostres pacients amb la finalitat de poder continuar amb la seva cura.
  • Explorem el nostre territori per adaptar els recursos disponibles a les característiques dels nostres col·lectius.
  • Potenciem la socialització de totes les persones que participen
  • Treballarem per educar en valors social a altres col·lectius envers la malaltia