Preguntes freqüents

A continuació tenen algunes de les preguntes més habituals que rebem sobre l'associació. Esperem que les respostes que els donem resolguin els dubtes que tinguin

• Com formar part de l’associació?

L’únic requisit és tenir confirmat el diagnòstic de Deteriorament Cognitiu Lleu. El pacient haurà d’aportar informe mèdic amb diagnòstic clar i data actualitzada.
  • Qui pot participar?

El pacient diagnosticat com a beneficiari directe de totes les activitats. El cuidador de referència també podrà participar en algunes de les activitats desenvolupades per l’associació.
  • Hi ha quota d’aportació o d’ingrés?

No hi ha aportació econòmica en concepte d’inscripció. Les persones que participen en les activitats poden realitzar aportacions voluntàries en concepte de donatiu.
  • En quines activitats es participa?

L’associació te diferents grups de treball en funció del grau d’afectació de la malaltia. L’equip multidisciplinari avalua i determina el grup més adient per a cada participant i les teràpies que haurà de seguir.
  • És obligatòria l’assistència?

Un cop conegut el programa complet d’estimulació cognitiva, el pacient i la família decidiran lliurement si volem participar i formar part de l’associació. En cas afirmatiu, si que aconsellem que l’assistència sigui continuada per obtenir el màxim rendiment de les teràpies aplicades i optimitzar l’ocupació de la plaça.
  • Es pot formar part de forma indefinida?

Mentre el pacient mantingui capacitats suficients per poder desenvolupar les activitats, podrà continuar en el grup que l’equip multidisciplinari aconsellarà un cop fetes les avaluacions. Si no es mantenen aquestes condicions, s’aconsellarà i orientarà a la família cap el recurs adient.

Alguna pregunta més?

Si li queda algun dubte, estarem encantats de resoldre'l. Sols cal que premi el botó de sota i ens el feu arribar omplint el formulari que s'obrirà.